Ååå snart blir man 25 år

Ja nu är det bara 1 vecka kvar innan vi åker! Det ska bli så underbart att få åka iväg i 2 veckor till solen. Har en del kvar ett fixa innan jag åker och jag tänkte jag skulle börja med att åka till gamla stan. Jag har skrivit en liten "att göra lista" så nu kan jag börja bocka av. Vilken lättnad när man ser framför sig vad det är man har gjort och vad det är som är kvar. Så idag blir det att tvätta upp sommarkläder och börja flyttpacka :D

Det har varit en händelserik helg...bla har Mr M firat min födelsdag, eftersom min mamma kommer i morgon så ville han fira min 25 årsdag själv..hihi. Och det firades haha.

Vad tror ni jag fick?



Jo det är ringen som sitter på fingret! :P

Aaaa...den är helt underbar!! Det sitter 7 st rubiner i rosa ton...and i love pink!! samt 7 diamanter. Wow jag har aldrig haft på mig nått sånt tidigare.

En riktig prinsessring hihi


Dax att börja göra lite nytta för dagen!


Kommentarer
Postat av: hanna

Ett jätte grattis till dig och hoppas ni får en underbar resa! Ringen var jätte vacker och passar dig fint :)Hoppas allt är bra med Dior också. Kram



2009-03-26 @ 14:30:13
URL: http://finest.se/hannahelen
Postat av: Judit

en jätte fin ring!! :D lite avis nu (jag "tappade" min ring för ett tag sedan.. inte förlov som tur var men en annan så nu har R lovat mig en ny - kanske ska jag leta efter en liknande som din, hihi)

2009-04-05 @ 22:46:16
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0