Fit for fight


Nu har jag äntligen hittat motiviation till att börja träna och mycket av det är min sambos förtjänst. Han har instruktör på BTC. Så roligt och gå på hans pass samt att man känner sig bekäm när han visar hur jag ska lyfta rätt och hur jag ska tänka på teknik :D Jag har alltså en egen PT att ta hjälp av när som helst *tsss*

Igår var det skivstång i 55 min...det känns i armarna i dag! Det är verkligen dax att komma igång med träningen. Man känner sig både piggare, frächare och mycket mer hälsosam än att förbli en soffpotatis. Idag blir det en promenad i snabb takt innan jobbet.
Nytt inköp: ett rosa linne från betterbodies...Mmm me like!!                                



Kommentarer
Postat av: Karin

Kul & se lite nya inlägg igen hörru...

Fortsätt uppdatera för oss på bygden som inte har så mycket nöje att hänge sig åt ;)

Kram

2009-06-22 @ 13:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0