bakat bullar


Hoho...vilken nyår!! det blev bubbel, cider...grogg, rosévin...snapps och mycket mycket mer....ja just det snappt tål jag inte ren sprit som man häver i sig. Att man aldrig lär sig.

Kan säga att första dagen på det nya året spenderade jag på jobbet...ville bara hem och ta igen några tim sömn!

I går var jag ledig...sovmorgon! en helt underbar frukost...med färsk frukt, mmm stod framdukat när jag vaknade. Så underbart, härligt...man njuter resten av dagen till 110 %
åkte och kollade lite på stan...sen åkte vi hem och bakade bullar. Och detta på en fredagkväll haha...börjar bli huslig ; D
Så mycket roligare när man är två...och massa bullar blev det!!



OCH GOTT VAR DET!!
avsmakades med kall mjölk...Mmm muma


Nu är lgh stor städad! I morgon är det visning...så skönt!!
Helt slut...jobbar hela helgen och imorgon är det ett pass mellan 08.15-19.45 phu, någon som vill byta?? haha
veckorna går så fort...och nu när det varit stor helg mitt i veckan så vet man knappt vilken dag det är.

Snart dax att tänka på semester...någon som har ett bra resmål att rekomendera?? Hade tänkt att åka vecka 6 men vill vänta tills det är något varmare...kalla kvällar när solen gått ner om man åker nu....

Mmm skulle inte sitta fel att åka i väg på solsemester nu och ta igen sig.


God fortsättning på det nya året :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0