utgång

igår gick jag ut för att ta en drink med tjejkompisar. Mötte upp dom utanför hotellet. klockan var inte så mycket och jag kände att efter tolv slaget att jag vill bara hem och sova. Så att bet 180 kr för att komma in på cafét hade ju kunnat kvitta, för så party var jag inte haha. Hade heller vilja få närhet men vart ska man finna det? ingen hitt och fiska upp någon på krogen haha utan man vill ha det av någon man känner sig attraktiv med och som man kan lita på. Som ger den trygg man vill ha för stunden. Skit vart ska man finna den`? Känner att jag är ute på djuptvatten, har ingen aning om hur man gör som singel. Skit det här är läskigt!!! dax att radera ett nr, som jag inte får något som helst uppvakning av. Det är nog det jag pratar om att det är så svårt att veta vad den andra personen vill och är ute efter när man inte får något svar. Har råkat skriven en hel novell i ett sms och tankar, frågor och ja lite för mycket och jag känner att jag orkar inte vänta, han är helt enkelt inte intresserad så då vill jag heller inte ödsla tid på han. Nästa helg kommer mamma och då stänger jag nog av mobilen så jag inte sms iväg dumma sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0