planering

oj vad jag har mycket och göra de kommande dagarna!

min planeringslista för torsdag:
* tvätta kl 7-11
* storstäda lgh
* göra ärenden på mitt gamla jobb
* handla mat
* fika på stan med vän
* tvätta lite till på eftermiddagen tog en extra tid ifall jag inte orkar upp kl 7 haha
* möta upp mamma vid t-centralen
* äta en god bit mat

jag tror jag kommer hinna med ganska mycket och förhoppningsvis allt detta!!



på fredag blir det shopping med mamma och fixa i vinkällaren till eftermiddagen
möta upp Eila vid 15 tiden. Gud vad skoj att hon ska komma upp en sväng till sthlm.

Sen kl 16 kommer alla tjejer från jobbet och det blir en eller kanske fler drinkar hos mig i gamla stan!!
Shit jag har och göra!



Kommentarer
Postat av: Christina

Wieee en rosa tvättmaskin...

2008-09-24 @ 23:18:12
URL: http://www.christinavalente.com
Postat av: CHristina

Wieee en rosa tvättmaskin...

2008-09-24 @ 23:18:49
URL: http://www.christinavalente.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0