Dagens outfit och frågor

I går mötte jag upp Maria efter jobbet. Sprang i affärer, tog en fika och det precis vad jag behövde.

Efter att ha letat som en tok hela helgen efter en jacka så hittade jag en igår. Jag blev helt salig och den skulle jag bara ha!! hihi Det blev en ullkappa som är stilren :) Det här är min stil!!!! Jackan är snyggare i verkligheten hihi Den stora kragen har dock vikt sig något på bilden. I dag har jag varit på stan o letat efter en väska, men det finns ingen jag vill ha. Jag hoppas det kommer in lite mer väskor i butikerna snart. Nu behöver jag en snygg halsduk och mössa. Men jag har ingen aning om vilken färg eller stil jag vill ha??  HM hade en jätte söt mössa :D

Nu är det höstshopping för min del!!  Jag får vänta med skorna och se om jag verkligen måste ha dom hihi. Jag brukar köpa det jag verkligen vill ha, men jag vill inte förstöra dom bland kullerstenarna här i gamla stan haha



 



idag blev det mina stövlar från ZARA



harmoni vad är det för er??

svårt att finna det i vardagen, det är så många måsten.
 idag är jag ledig, och har inte gjort något speciellt. Att leva för varje dag som det vore den sista känns sådär nu.
Jag önskade att jag tog vara mer på vardagen. Men det kanske inte är så konstigt att allt känns lite motit just nu.
Allt har sin tid, och man kan inte skynda på den! Att bearbeta en kris i sitt liv är en resa av både skratt och gråt.

Vad gör ni för att känna er starkare som individ??

ska sätta upp lappar, där det står att du är guld värd Marie hihi
ingen kan sätta sig på mig om jag själv inte tillåter det, eller hur?

Jag hade inte tänkt att blogga på ett tag, men kunde inte låta bli hihi :P

På återseende mina läsare.




Kommentarer
Postat av: Christina

Du ÄR guld värd Marie och låt ingen annan få dig att tro annat!!

2008-09-30 @ 16:33:07
URL: http://www.christinavalente.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0