Nu ska ni få höra...

Tror jag smäller av, hur mer sjukt kan mitt liv bli ??

Bor under samma tak som mitt ex i väntan på bättre tider med försäljning av vår bostadsrätt. När det rätta tillfället blir vet vi inte över huvudtaget?? om 2 mån om ett halvår? Anledningen till att vi inte kan sälja nu är att vi vill sitta med fler tusen back!

Jag sov borta över en natt i helgen. Sa att jag kommer inte hem och han hade fritt fram om han ville planera nått. Den friheten har han ju ändå haft under en längre tid då jag varit på jobbet. Men att be mig i dag att sova hos min "nya kille" som han uttrycker sig, har nog slagit rekord. Vem fan säger att jag har en ny kille, inte jag i alla fall. Nu är denna donna singel!!  Jag träffar vem jag vill och kan göra vad jag vill, men försöker ändå visa respekt så gott det går. Visst är det jobbigt att bo undersamma tak, hade varit betydligt lättare att gå vidare med en gång och flyttat i sär för 2 mån sedan. Men så är det inte nu och man får försöka göra det bästa av situationen. Jag sover hur mycket jag vill och när jag vill i min egen säng och tänker inte anpassa mig för någon annan!!  Nu får det vara nog, ska inte behöva ta mer !!!! Flydde nyligen hem till min familj pga att jag anpassat mig. Varför skulle jag ens göra det över huvudtaget?? jag har planerat och tvätta i morgon bitti  kl 7 så att be mig sova hos någon annan är helt otroligt. Nää just det du bryr dig inte, men jag hade aldrig bett dig göra nått sånt!!


"If you can dream it, you can do it!

Kanske inte alltid så lätt att ta hänsyn, men nu har jag mått för j**** under en lång tid, så kom inte säg hur jag ska leva mitt liv! Jag jobbar dagligen med att ta hänsyn och visa respekt och inte kränka andra människor!
Behandla andra som du själv vill bli behandlad!!

Jag lovar att om du ger ett leende till någon, så får det för det mesta ett tillbaka!
Ge respekt så får man respekt tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Karin

JÄVLIGT bra skrivet Marie!

Jag beundrar din styrka.



Kram

2008-09-28 @ 22:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0