ladies night

Hoho, längtar tills i helgen!! Jag har tagit semester för jag kommer att få besök. Långledig igen jippi. Så i morgon efter jobbet blir det och stor städa i lgh. Och sen hoppas jag slippa städa efter att andra varit här. Orkar inte renbädda sängen varje dag!!

På fredag är vi en gäng på 8 st tjejor som ska på ladies night. Det blir fördrink hos mig i gamla stan! sedan blir det 2 rätters meny och showen med Peter Stormare, Martin Stenmarck och Henrik Hjelt. haha det kommer blir grym skoj. Några av tom dansar på borden efteråt. Kommer vara helt slut efter det, så det blir nog raka vägen hem. Mamma ska ju med och jag tänker inte dra med henne ut på krogen eller kanske vore nått haha



kommer bli en helt galen kväll!!

Kommentarer
Postat av: Partydiva!!

Ta me mamma på Cafe´Opera tycker ja...Så får hon lite skoj ;)kramar

2008-09-23 @ 16:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0