fest hela helgen!!

förra helgen flydde jag iväg till vänner. Sov hela helgen på soffan hos Angelica och Stefan.
Hade så kul Angelica! tur du tog ut mig på en krogrunda runt hela sthlm haha.

Fredag:

Det blev Cafét, Sture, V och Village. var en lugn kväll och åkte hem strax innan 3, men vi hann med mycket ändå hihi
Här är lite bilder:

  
pose framför kameran innan utgång


för min del fick det bli poloklänning då jag hade utslag på halsen.
Blev dock nästan ännu mer pga att man ska ju lufta haha.

Lördagen blev ännu roligare då det blev RÖJ!! vi skulle på inflyttningsfest, men dom han gå innan vi hann dit. Så blommorna la vi utanför dörren. Tanken som räknas haha.
kvällen tillbringade vi på Cafét och Village. Vi åkte iställer tillbaka hem till mig och öppnade en falska vin! som gjorde susen. haha då blev jag lite onykter annars hade jag nog inte varit på det party humöret jag var på den kvällen!! HAHA kom ju inte hem förens vid 6 på morgonen. var länge sedan man var ute så sent!

som sagt förstår ni att jag var lite onykter när ni ser dessa bilder ;) fy skäms ju
 
gå gång och hemgång. måste passa på och visa hur vig jag kan vara.


ni ser ju hur party jag är, har ju inte kolla på trådarna
som gör att man kan hänga upp klänning lite fint när man kommer hem! haha
visst är jag snygg sminkad?! Angelica sminkade mig, skoj och ha något som man inte brukar ha :P

village och klockan är mycket!

helgen kan vi sammanfatta med att vi är med på första sidan på finest haha








Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha.. vi hade ju grymt kul!!

det ska vi göra om i helgen.. då jäklar!!

Ingen som ska förstöra vårt roliga!

Kram

2008-09-16 @ 13:11:39
URL: http://angelicabrexner.blogspot.com
Postat av: Ronja

Är det en skinnklänning? :) Vart har du köpt den? Gina? As nice, sexigt värre hurrudu ;) :D

2008-09-18 @ 20:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0