Dagens - ska man fin får man lidapin

Vet ni vad? såhär jag har jag sovit i natt!!

 


Precis som överskriften, ska man fin får man lidapin. Har inte fått min skönhetsömn ordentligt i natt. Jag har vaknat några ggr men det är för jag inte är van att sova med spolar. Hårnålarna brukar jag sova med såhär när jag läggr upp håret. Igår fick mamsen hjälpa mig hihi brukar tar över 1 tim och göra detta på sig själv!

Har nyligen tagit ut allt och  bara satt upp det lite framtill. Vill inte kamma i det ännu för då mister jag volymen tills i kväll.
Men testa och snurra upp håret så här så slipper ni locktång och värmen som kan förstöra håret.



Detta är en gammal bild, men jag ville bara visa hur lockarna blir :)
spolarna framtill som jag haft i natt ska göra att jag får mer volym upptill än vad jag har på den här bilden.
Har ju mamma här och har en gång varit frissa så nu ska jag får jag hjälp med detta hihi

Kvällen kommer bli grym!!
LADIS NIGHT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0