Då var det halvlek

Godmorgon på er mina läsare.

Min dag började med att stiga upp kl 7 springa ner till tvättstugan. Gick och la mig ca 1 tim för att sedan kolla till tvätten igen. Har hunnit med att städa och plocka i lgh samt att vika och lägga in all tvätt. Varit ute med Dior på en runda.

jag de ända jag inte har hunnit med är att ta mig till mitt förra jobb, skulle ha kommit innan 12.30 och jag kände att det blir för stressigt och nu har jag sagt till mig själv att varva ner. Varför göra allt på en gång när man kan dela upp det och tom ta det någon annan dag. :) Livet blir ju lite lättare att dela upp det hihi. jag skrev en lista igår och ja jag har hunnit med jag har planerat och var ett måste :D


Gårdagen spenderade jag hemma med en godispåse framför tv. Hade lite svårt att somna,låg och tänkte på massa saker. Hur ser framtiden ut?  Den som kan svara på det kanske kan ge mig ett svar haha. Försöker ta en dag i taget och njuta och ta till mig det livet och vardagen ger. Jag känner en viss glädje och styrka men samtidigt känner jag mig som en vilsen själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0