The one and only




Shit vad veckorna sveper förbi!!!  I morgon är det fredag och helg igen.  Redan v 40 och 12 veckor kvar på det här året??!! oj vad fort det har gått. Det är mycket som hänt och man tar dagen som den kommer. Gör nog att man knappt hinner med.

Ska jobba lite extra till helgen, det kostar att ligga på topp haha
Ska bli jätte skoj och träffa mina gamla arbetskollegor igen. Det är snart 1 år sedan jag slutade där, men jag passade jag på att fråga om de behövde lite extra personal. känns bra, för då gör man inte av med pengar! :P

Men samtidigt vill jag ut och röja, igår somnade jag i soffan. Helt slut efter en lång dag på jobbet och x antal cider.
Vaknade till och gick och la mig. Vaknade pigg och utvilad kl 8 och har haft en stillsam förmiddag.

Dax att gå till jobbet nu

Jaf vill åka utomlands, komma bort från denna tråkiga höst och vardag.
Finna ro, harmoni och glädje :D

Det blir att lägga undan de extra jag tjänar från de andra jobbet så blir det nog en resa så småningom hihi








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0