drottningholm

Igår bytte jag arbetspass och det var så skönt att få sluta tidigt. Njöt hela dagen av att få en ledig eftermiddag...skulle ha jobbar kväll sså jag uppskattade verkligen att få ledigt när man vill hitta på saker. Mötte upp Maria på söder...tog en snabbfika...kollade affärer. Köpte mig ett par VITA snygga adidas snikers. letar länge efter ett par och dom satt jätte bra.

Sen blev det en vända till drottningholm...vilken under plats...dior sprang lös och spanade in alla kungliga vakter..kom dom för nära, fick dom en utskällning haha.

Vilken natur de finns...en jätte stor rastgård som ligger på 2 öar....helt otroligt. Nästa gång blir det när det är ljusare. I skymningen var det lite läskigt att de kommer 2 stora svarta hundar från ingen stans mot oss...aaa det var en pittbull...jag blev jätte skraj...men dior hoppade runt som en studsboll, han kom dirket när jag ropade på honom...kopplade honom..inte lätt och hitta honom om han skulle springa iväg efter hundarna in i skogen haha. när vi kom fram till bron igen stod 2 killar som inte såg så pålitliga ut och frågade om vi sätt deras hundar....oo jaaa...vi blev lite rädda sa jag. Inte varje dag de kommer 2 hundar springade mitt i skogen haha...det är ju en hund rastgård så vad hade jag trott??





så vackert...ni måste åka dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0