Snökaos

Vilken resa hem till sthlm från gbg...tog många tim! Att dom inte är ute och röjer när snön börjar lägga sig...hmm alltid samma visa varje år känns det som. Stäppte av mamma i m-stad....Stannade till och åt middag hos en god vän. Super god mat, och trevlig sällskap. Saknar verkligen dom nära vännerna som vet allt om en och finns där vad som än händer!! Ni är guld värda och ni vet vilka ni är!! Att veta att dom ställer upp till 110% och stöttar en när man behöver det!!

Vid 23 tiden var vi i sthlm, tog en dusch och somnade strax innan tolvslaget. men tända ljus. Det kändes helt underbart att vara tillbaka i sthlm...vaknade utvilad, Mr M tog sovmorgon idag....första gången vi få tillbringa en f.m mitt i veckan tillsammans...äta frukost, krypa ner i sängen en stund till. Det är så härligt att få vakna upp med ett leende, känna närhet och vara lite pillimanisk..nu undrar ni vad han menar med det...får höra det ganska ofta. Men det lämnar jag åt fantasin *skrattar* ni kanske själva känner igen er...att man inte ska sluta ta, smeka och känna lusten....Mmm
 
Dax att fixa lite med papper, boka om tvättiden innan jobbet...trodde jag skulle jobba f.m idag men jag behövde verkligen få sova ut idag...

Har äntligen köpt en jätte snygg väska!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0