min nya mobil

Aaa äntligen inhandlat mig en ny mobil!! Självklart är den ROSA

Den är fullmatad med massa roliga saker bla. mp3-spelare med videofunktionalitet. Det är en avancerad pekskärmsmobil och är bara något större än ett kreditkort!!! Startmenyn på mobilen kan man utformar själv genom att "dra och släppa" de funktioner man använder varje dag. Det är som en liten leksak hihi...massa funktioner som jag inte kan än...tar ett tag innan man lär sig den.


Var ute efter en mobil med bra kamera, den här har 5 Megapixel. Kameran har även en ansiktsigenkänning som automatiskt framhäver ansikten och optimerar både färger och kontrast. Den kan till och med känna av när personen man fotar ler och ta ett kort med automatik. SMILE!!

Denna är min nyaste och käraste ägodel, håller den hårt i handen...och den vibrerar till av mysiga sms då och då ;)

Nästa vecka hoppas jag den nya datorn kommer...orkar inte vänta längre! Den jag sitter på nu håller på att braka ihop vilken sekund som helst.

I morgon är det fredag...innebär ledighet. Det är min sista arbetsdag på mitt nuvarande arbete...så det kommer bli tårta, skratt och kanske även en liten tår.... ;(

Inga planer men jag pratade precis med mr M som tyckte sängen var en aning tom...men han har inte kännt sig kry på 2 veckor...halsont och nersatt immunförsvar så vila är nog bra inför helgen ; P jag är inte van och sova borta så jag har svårt att ligga still...att ha en sån underbar kropp brevid sig och inte få närhet...det vill man ju inte gå minste om, utan man måste ju ta tillfälle att ta vara på varje minut man vaknar till haha...

Igår var det arfter work för hela slanten...tessan och janne kom förbi...vet inte vad dom tyckte om mina goa kollegor men skoj hade vi....vi drev massor om lammkött, åt massa god mat som en arbetskamrat lagat...och det blev en hel del bubbel.öl och sprit....fick en sån magsmärta så jag hann inte få i mig så mycket och kl 24 slog jag igen källaren. Tur var nog det...annars hade jag aldrig orkat upp idag...

Tänkte gå ut och ta en glas vin med en vän i morgon men jag ska nog vila lite...fick en bjudning också...få se vad jag känner för...

vore skoj och hitta på nått man inte brukar göra...



Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅåååå vilken mobbe....Avis ja blirGrgrgr..ja vill oxå ha en sån ju....Grymt SNYGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!pusss

2008-11-06 @ 23:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0