inte bloggat på ett tag...

Hejsan



Har haft fullt upp i helgen...jobbat, lagat god mat....blev lite bubbel i lördag och inte sänggång fröens vid 4-tiden...kan ju säga att med 2.5 tim sömn så var jag en aning trött på jobbet. Mys mys...mmm vad närhet kan ge så mycket!!

I söndags somnade jag i Mr M´s knä...omvirad av duntäcke och kudde...så mysigt...sov som en prinsessa i drygt 1 tim..sen blev det hemkörning av lite mat...gott gotti gott gott...ibland orkar man inte laga mat!! Har inte haft möjlighet att fira halloween, men jag tror jag inte har missat så mycket! jag kommer i perioder då jag inte får ut något och gå ut och festa loss...det är både trevligar och mysigare och det ger mer att sitta med trevligt sällskap hemma och laga god mat...så på fredag, christy då planerar vi in ´middag hemma med ett eller två glas vi :D

Har fått möjligehet ett par nätter att sova i en norks motsvarighet till hästen sängar....brummar gott till sömns i den sängen...höja upp huvud- och fotändan...titta på tv och känna vibrationen....mmm somnar på 5 min haha. Bättre kan man inte ha det....kom hem till lgh igår och när jag precis ladat..tagit av mig kläderna, kom en motbjudande känsla att jag inte ens vill vara i lgh. Orkade knapp byta sängkläder...att fixa efter andra är inte kul. speciellt när tankar och känslor kommer upp...och dom har jag trängt bort för länge länge sedan!! men ibland så dyker dom upp när man minst anar det...

Vaknade kl 8 idag...och jag är ledig!! Så underbart....slängde mig framför tv. Kollade på nyheterna, tog en dusch och så ringer telefonen. Det var Mr M...men han är ju på affärsresa....hmm. Planet är inställt för det är sån dimma...det innebär att det bara var och vända och åka till kontoret. vilken tur vi har...vårt schema för den här veckan har nämligen inte passat varandra...men jag är ledig och han jobbit in några tim på arlanda...så vi har möjlighet att spendera hela eftermiddagen tillsammans....mmm

Humör: glädje, sprallig...kan nog inte känna mig på bättre humör. LYCKA!!

nästa vecka kommer ev min vita nya dator in på laget...behöver verkligen en ny nu. Idag ska jag och mr M kolla på en ny mobil...efter ett samtal har jag inga batterier kvar...så nu är det dax att skaffa sig en ny. Frågan är vilken...ska jag fortfarande ha 3 ??

Lunch idag : Suchi med trevlig sällskap :P

 Aktivitet: Shoppa, mysa...och ja det blir nog lite mer ;P hihi


I morgon blir det After work hemma hos mig i vinkällaren....haha så skoj sist...50/50 dinkar och folk kommer inte ens in för dom kan knapp stå...sen var vi bara 3 st kvar av 8 som orkade vara ute till 3. haha
Själv ska jag ta det lugnt i morgon...för mycket alkohol är inte bra för varkan kroppen eller knoppen haha








Kommentarer
Postat av: Partyqueen

Ååå Suchimannen...ol la la..Låter sonm du haft en görmysig helg... Go Girl,..kramar om

2008-11-04 @ 13:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0