Helgen

I fredag fick jag frågan av MR M om jag var man eller mus....mus sa jag lite försynt, shit vad ska han hitta på nu?! Han sa nää sluta fega....man eller mus??..ok man då, sa jag. Du har 45 min sen kommer taxin!!! Fattar ni, jag står oduschad, osminkad...i köket med myskläder...vadå 45 min, du skojar. känner mig inte ett dugg stressad. Men vart vi än skulle så var jag tungen och ta en dusch. Så spontant och helt tokig kväll.har jag nog aldrig varit ed om...skumpa, drinkar och en shot haha. Det var bara han och jag som gick ut och vi hade såå skoj!!! Jag pratade med en vän under lördagen och betonade att vi HADE FAKTISKT JÄTTE SKOJ!!, Mr m lade märket på hur jag sa det och frågade; skulle vi inte haft det??Jag tänkte inte ens på hur jag sa det....men jag uttryckte mig precis som jag kände....o självklart hade jag inte trott något annat! Men jag är inte van att bli tillåten att ha skoj. Parta loss, dans...och ge järnet. Och tillsammans med en människa som verkligen uppskattar att ha skoj o ta kvällen som den kommer gör det ännu bättre. Dock kan jag ju säga att jag inte var så pigg när vi kom hem. Somnade på sängen så mr M fick kånka och rulla på mig så jag fick på mig täcket. Han lyckades ta kort och jag har ingen aning hur jag kan ligga o sova som jag gjorde på det kortet?"!!

lördagen var snurrig...var ute och gick innan frukosten. Mmm kan kände av att man inte gick o la sig i tid dagen innan. Vi tog och cyklade till Solna c..kan ni tänka er....bakis och sätter sig och tampar iväg till solna från bromma?? MED EN VÄXEL....det var ju inte bara nerförs backar om man säger så. På vägen hem var det motvind så då var det bara att kliva av och börja gå när det blev för brant uppför!! la oss och vilade en stund...hade 1 tim på mig när vi vaknade av kl. jag som hade tänkt fixa stora härliga lockar med volym till gåsamiddagen...men inte det...med ett hår som stod åt alla håll fick det bli en svinrygg!

Drog på mig den hallonröda klänningen. Kände mig som en bakelse, och då menar jag en söt, ljuvlig sådan. Kände mig så snygg!! När vi kom dit så blev jag lite paff, för jag kände mig en aning uppklädd! men heller det än nerklädd. Mr m sa att jag blev utstirrad från topp till tå, och det var en o annan som frågade vad jag hade för klänning :P Den är så fin, sitter verkligen som smäck på kroppen. Me like

Gåsamiddagen var städad...jätte trevlig och spännande och få testa på nått man aldrig tidigare smakat på. Svartsoppa! det är första och sita gången jag äter det!! Haha


Sen så har helgen innehållt mycket mer än så...men det tänker jag inte gå in på!! ;P


 


Kommentarer
Postat av: Go Girl!!!

Du e skitsnygg i den!!!!!!!!

2008-11-18 @ 14:43:40
Postat av: Christina

Fina Marie!!! Du är så vacker och go så du ska absolut inte låta J sätta sig på dig och göra som han vill. Hoppas allt har varit bra annars vilket det nu faktiskt låter som när jag läser bloggen.

Hörs snart, pussen...Christina

2008-11-18 @ 15:37:17
URL: http://www.christinavalente.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0