Gbg

Heeej

Befinner mig i gbg, vaknade av att min brorson höll igång. Är man inte van vid att det är full rulle på morgonen så kan man inte undgå att vakna av allt spring och bus haha...men efter 10 tim sömn så var det dax att kliva upp. Frukosten var serverad så jag kröp upp i soffan och myste med lilla nils framför tv. Såg på nyheterna att det har varkligen varit snökaos i sthlm...flyg är inställt osv. tur man åkte iväg över helgen.

I lördags tog jag en morgonpromenad i snökaoset...åkte från sthlm vid 11-tiden, stannade till vid västerås och köpta 3 stora godispåsar till alla vi skulle hälsa på...vidare till M-stad. hämtade upp mamma..sen bar det av till gbg. Åkte vidare till Borås på kvällen...ojoj vlken dag...när kl va 4 öppnade vi en flaska skumpa...och vi var redan lite för onyktra...men det är ju synd och hälla ut det man har i glaset så jag och nicklas hällde i oss det som vi hade hällt upp....har en vana att råka tycka att kvällen inte är slut så fort man kommer hem...haha så tänk en 2 glas bubbel innan sängdax...efter 4 tim sömn är man helt väck haha....så gårdagen gick åt att ligga och vila, mysa och kela...var i gbg vid 18 tiden...mysigt och spendera lite tid med familjen. Var som ett vrak hela kvällen. Fått i sig god mat och sen kom tröttheten ikapp.

Nu ska jag börja göra i ordning mig...åka in till centrum och shoppa loss med lilla mamma. Vilken helg....slagit ihop massor i en och samma vända. Hur skoj som helst. Det var precis det här jag behövde!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0