svårt att ta emot fina ord!!

Gick in på min gamla blogg för att leta efter bilder som jag inte har på den här datorn. Hittade dess fina ord av en underbar fin vän!!!!

Catarina säger:

Ja det måste du göra. för du är en av de finaste tjejerna jag någonsin träffat Marie!

Catarina säger:

Om jag säger såhär.. Din personlighet går att jämföra med min mammas.. Och mamma är den människa jag ser upp till mest av allt

Catarina säger:

du är en otroligt fin människa och ska vara stolt över den du är

Catarina säger:

Lova mig det!

Läste detta med ett stort leende på läpparna....ni ska veta vad det betyder och läsa något sånt :D Det gäller att vara trygg i sig själv för att kunna ta emot dessa fina ord. Det här skrev hon för 5 mån sedan och nu känner jag mig starkare, vackrare ( not too day) men har en självkänsla som inte går att jämnföra med för ett halv år sedan!! Jag vet vad jag vill och tar för mig....det var länge sedan jag gjorde det och nu njuter jag verkligen varje dag....känner att jag får ut något i vardagen och växer som person. Och jag vet att 2009 kommer bli ett år att se fram emot. :D

Ge det lilla extra i vardagen gör att man får tillbaka så mycket mer....livsnjutare borde alla vara och inte bara se att det finns problem utan att det finns möjligheter och nya synsätt. ett leende kommer ofta av glädje och det smittar av sig lätt :D


lev livet nu!!

kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0