nyttig helg

Ojoj vilken helg, massa nyttig mat, promenader...vila och massa ömhet. Har inte legat på latsidan....vila är bra, man behöver det ibland. Gjort massa saker som får mig  i harmoni....så underbart.

Blommorna blommar fortfarande :D en otrolig bukett...mmm från någon man tycker om, kan det bli bättre?!

Har precis städat ut källaren och det har jag dragit på flera ggr den senaste tiden, men vad skönt att man kan bocka av saker som hängt över en. Lyssnar på party musik och blir lite sugen på att gå ut haha...Har inte varit en droppe alkohol i helgen...blev lite mitt i veckan i stället haha.

I morgon kommer mäklaren och kollar på lgh, hoppas det blir bra. Låg ränta nu så folk kanske börjar våga köpa igen. Det finns inte så många mindre lgh i g-stan nu. Så glad över det.

nu ska jag ut med lilleman, sen ta en dusch och sen bär det av till bromma :D


En bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0