nyår

Aaaaa....1 dag kvar på 2008!! Hur ska ni fira in det nya året?? jag ska äta middag, skåla i champagne med goda vänner.

Var en sväng till systemet innan jobbet vid st eriksplan. Vilken kö det var....och så var det över disk. Var ju bara att grunda glashyllorna ordentligt innan man kom fram till kassan! haha så nu finns det mer än 2 skumpor och massa öl och cider.....kommer jag ens att komma hem? haha jodå jag funderar på att förbeställa taxi så man har en bokad till 2-3 tiden
ska nog ta med dior...åka o lämna honom efter midnatt...vill inte att han ska vara själv hemma vid 12-slaget!!

Haha har inte träffat honom på ett par dagar....full fart när man kommer hem....lek, gosa och massa pussar! Visst saknar man honom varje dag...men det funkar inte att ha med han på det nya jobbet. Han är stressad och rädd. Så varför utsätta han för det i 8 tim. Förra jobbet jag hade var hans andra hem....han trivdes jätte bra där. Alla tycke om prinsen....mådde så bra. Men nu har matte bytt jobb och jag vet iatt dom saknar honom....kanske inte mig men dior det vet jag!!

Nytt år med nya möjligheter. Den 4 jan är det visning på lägenheten!! hoppas, hoppas det händer nått snabbt. Vill verkligen hitta nått eget nu. Men vart haha....det kommer ta tid och hitta något man verkligen vill ha och kommer att trivas med....


idag har jag haft lite mindre självkänsla....j*vla kärleks plitor haha....ploppar upp när man minst vill ha dom. har nog ätit lite för mycket gott...sätter sina spår på hyn....ser ut om jag är 17 år. Fått visa leg. på flera ställen men det brukar jag alltid få göra haha....känns ju bra när man är 30 och ser ut som en 22åring haha Men nu skulle jag verkligen vilja ha porslinshy....tror att all stress på både kort och lång tid sätter sina spår. Så det blir nog mitt nya måtto att ta en dag i taget, det går inte stanna tiden....utan allt har sin gång!! nu känns det som jag pratar i nattmössan....

dax att fixa lockar tills i morgon....första gången sen jag klippte mig. få se hur det blir med uppklippt hår!! :D

Gått nytt år på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0