Kosmetisk Pigmentering

Jag har funderat länge på att göra en permanet tatuering av mina ögonbryn. Först och främst vill jag verkligen att det ska bli bra, något som jag är rädd för att det inte kommer att bli, har under den senaste tiden hitta många som utför kosmetisk pigmentering för bra priser. Det blir nog till att boka en tid i början av nästa år :D

Jag har smala och knappt några ögonbryn på sidorna...efter att man sminkat sig på tidig morgon så sitter inte sminket kvar under hela dagen, det hade varit så skönt och slippa måla dom varje dag :D det är därför jag överväger att göra en permanent tatuering.



Vill ha en förändring så jag funderar på att klippa av håret haha...nej jag vet jag kommer aldig att våga det, men det vore lite skoj och känna att håret är friskt och få volym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0