BLOMSTERBUD

 Hej på er....

Gårdagen började med att jag skickade iväg några goa sms till M fick svar att jag FICK INTE GÖRA ATT HAN TAPPADE FOKUS SÅ PÅ JOBBET  haha retas lite måste man ju få göra...små flirta och ha ett leende på läpparna under dagarna är underbart.Strax innan 12 knackar det på dörren till avd som är låst...ett blomsterdud med en bukett....till marie, ååå jjag blev ätte chockad....varför skulle jag få blommor, hmm det är bara 1 person som vet på vig finns på arbetstid. slet upp pappret och beundrade buketten....letade efter ett kort för att få de bekräftat att det var från Mr M....vad stod på kortet är hemligt, men han har fantasi...lite svår tolkat, för ord kan ha en annan betydelse för olika människor...

Blev lite bubbel redan vid halv åtta igår kväll, sen gick vi och åt ute....Självklart blev det på en italiensk restaurang, med god mat och mysig stämning....mmm romantik på hög nivå. När kl var 23 var 2 flaskor bubbel och någon cider tömda....somnade mycket sent. Vakna upp i natt satte mig upp och kände mig bakis...tur man fick sovmorgon. Så härligt att få ligga kvar en stund innan man måste gå upp.
Nu ska jag kolla mailen innan jag beger mig till jobbet....vilket pass 11.30-20.00 kommer bli en lång dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0