ändrade planer

i lördags kväll var jag lite hängig....fick ett sms, svara att jag tycket det var lite synd att  vi låg i var sin soffa på var sitt håll. Slutade med att jag blev upphämtad, köpte med pizza hem. yttligare en nykter helg så skönt. Massa mys, missförstånd och vila.

Idag är jag ledig...jobbade 8.15-19.45 i går...helt slut. Somnade nog 22-tiden igår kväll....ändå är jag så trött...kan bero på att jag andas högt och blir väckt av att vända mig om så jag inte gör i från mig massa ljud....stackaren, han får inte så många tim sömn åt gången när jag ligger brevid....jag har lätt att somna om så för mig gör det inget. ;p

kL 11 ska jag fixa naglarna :D

nu blir det frukost....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0