vilken underbar och trevlig kväll

vilken toppen kväll, varför går man inte ut oftare för ?? haha. Började kvällen med att bli upphämtad av sällskapet och åkte och köpte med hemtmat på östermalm. förfestade och som vanligt behöver jag inte få i mig så mycket utan känner mig ganska berusad när sminket läggs på för 2:a gången haha Hela rummet kändes som om det snurrade när angelica la på lite mer färg på ögonlocket. hihi Skoj att bli sminkad då man själv alltid sminkar sig på samma sätt.

En karate fylla skulle tessan ha sagt haha. Det blev många skratt, mycket dans och mineralvatten och alldeles för många drinkar. Grymt trevlig igår!! sällskapet var toppen. Älskar att dansa, work it  haha. Idag har jag så ont i mina fötter. AJ AJ AJ varför kan man inte hitta skor som sitter som handen i hansken på foten? Det blir att skicka med en lista till någon som åker över till USA...Du kommer att shoppa ihjäl dig Christina!! :)


Kommentarer
Postat av: Christina

Hihi!!



Nog blir det mycket shopping...pust...nu har man firat färdigt födelsedagen... ska sova lite nu... kom förbi Himmelska om du vill på söndagen... ska dit en sväng med Mary tänkte jag!



Söta Marie!!!!

Kramen, Christina!!

2008-08-17 @ 00:07:52
URL: http://www.christinavalente.com
Postat av: Marielle

Hej hej!

Jag betalade 1500:- för 0.5ml i överläppen och så fick jag typ 0.25-0.50ml ovanför överläppen så att det skulle släppa lite och bli mer plut PLUS att jag fick gå och fylla på efter två veckor med lite grann.. : P

2008-08-18 @ 10:36:11
URL: http://marielle06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0