stegräknare och matlagning

I söndags gick jag förbi gallerina och jag var bara tvungen att köpa en stegräknare. Så nu har jag gått över 13000 steg innan jag kommit hem. shoppat en snabbis efter jobbet både i dag och i går. Igår blev det en underbar måltid med fläskfilé. I dag försöker jag mig på makaronipudding. Jag är ju ingen kock så vi får se om det ens går att äta. Jag lagar sällan mat hemma och de få ggr det blir är det halvfabrikat som är klart på 10 min. Jag kunde inte låta bli att köpa med ett paket GBs lättglass med chokladsmak så gott. hihi unnar mig lite onyttigt ibland.  Jag försöker få ett sundare vardag, men jag är en gottegris som älskar allt sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0