shopping

Idag har jag varit på stan igen!!!! haha jag har för nära dit, den saken är klar!!!
var tvungen att köpa nya lampor till spisfläkten, så jag passade på att gå en runda i affärer. Men jag tröttnade ganska fort och tog mig hem på drottninggatan. Har haft stegräknaren på mig för på jobbet går jag lätt runt 11 000 steg. Kul och se hur mycket man rör sig på en ledig dag. Jag har råkat nollställa den!!!! vafan! HAHA men jag kommer inte komma upp i 12-13000 steg idag då det är min slappar dag. Fick precis huvudvärk så nu ska jag slänga mig i soffan och äta lättglass och tycka synd om mig själv. (gör det ganska ofta) hihi.

blev lite inköp från lagerhaus, denna söta skål tänkte jag lägga örhängen eller hårsnoddar som alltid försvinner. Och för er som vet att jag älskar rådjur för tillfället så var jag bara tvungen att köpa dessa söta plåster!!! hihi

  


och en butik här i gamla stan. Jag fastande för detta halsband som var nedsatt från 299 till 150 kr Jippi
två st hjärtan i ett halsband!! Börjar tycka mer och mer om sliver. Har varit helt besatt av att allt ska vara i guld tidigare haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0