Model of the year



Haha jag har inget för mig, så jag tittar igenom lite bilder. Hittade den här från mobilen. haha (garv)

Jag är nog lite övertrött, för jag roar mig själv ganska bra, to night!! Det känns mycket bättre nu. Det har nu gått 4 veckor och jag har kunnat lägga en del bakom mig och se framåt. Men det är mycket , mycket kvar och att hitta mig själv som en individ är svårt. För man är på ruta 1 och det kommer nog bli många steg fram och tillbaka innan man kan gå vidare.
 Startade denna blogg för att just kunna se framåt.

Tror även självförtroende har börjat byggas upp. Jag känner mig starkare
Kankse även därför lägger jag upp denna bild för jag känner mig ok för stunden. Eller hur jag nu ska uttrycka det?
Men ni som vet vad jag gått igenom förstår mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0