Ledig idag

Igår kväll somnade jag på soffan, vaknade till kl 4 gick och la mig i sängen. Jag har fått en vana att somna i soffan haha. Idag är jag ledig men det blir nog bara en slappar dag ev går jag till söder och tittar lite. Det är inte så ofta jag går åt det hållet, vill någon ta en fika eller ett glas i eftermiddag så ring!! Nu kommer värmen tillbaka över helgen, typskt att man jobbar hela helgen, fre-mån. Ledig först på tisdag. Tråkigt när alla andra jobbar vardagar. Dock är det skönt med ledighet mitt i veckan om man har bokat in läkarbesök osv. Köpte min efterlängtade läder klänning härom dan. Ska försöka få till en bra bild på den så ni får se hihi den är super läcker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0