ladies night och vinförråd i gamla stan!!

Sådär nu har jag fått ett vinförråd i vår källare. 1700 kr kostar det hihi. Fick det översta facket så man får plats med fler flaskor. NU blir det att köpa vin.
 

Idag har jag även beställt biljetter till ladies night den 26 sep. Ringde upp mamma idag och sa att hon måste ta ledigt och komma upp. Hon blev jätte nojig och nervös. Så jag kunde inte hålla mig, utan skickade ett sms till henne att jag redan bokat platser med fördrink och 2 rättersmiddag. pris 845 kr st med platser mycket nära scenen. Det kommer bli så skoj, får dra till med förfest i vinkällaren nu haha. vi har bokat 8 platser men det kommer nog bli fler som vill följa med då vi redan är 5 st som ville gå idag haha.
 
Mer info finns på http://www.ladiesnight.se/

I morgon blir det ev cafét. Då blir det lösögonfranser för hela bunten om jag får fast dom haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0