en bra bok tack?

Vad den här dagen gått fort. Tänkte jag skulle försöka sova men jag kan inte koppla av. Måste köpa mig en bra bok. Någon som har någon bra titel på lager som kan tipsa mig ??

Ringde upp min jobba kompis och frågade om hon kunde fixa så jag kunde jobba lite extra där nu det blir privat. Hihi behöver lite extra nu när jag sparar hihi. Bokat resa åt mamma idag så hon inte blir stressad. Det är 1 mån kvar, men det är bra att vara ute i god tid. hihi Hon är jätte nervös inför ladies night haha och att jag har dragit med mina kvinliga arbetskamrater haha. Tänkte bjuda hit dom kl 16 och ta en för drink eller ett glas vin för vi ska vara där redan kl 18 så det kommer bli en lång kväll haha. Fan vad skoj vi kommer att ha. Ville gå redan förra året men det fanns inte några biljetter kvar då. Nu slår vi på sort med 2 rättersmiddag och efterfest haha. vi har fått jätte bra platser, precis där vip platserna så vi kommer sitta nära scenen. Betalade in biljetterna idag. så nu är man 1690 kr fattigare :(

var på vårdcentralen och fick en salva för mitt utslag på axeln. Så skumt att få utslag just där av alla ställen på kroppen. Stress och nedstämd kan ju påverka kroppen. Men idag känner jag mig mycket bättre. Har varit jätte glad, hunnit med massor. Skönt och vara ledig mitt i veckan så man får ärenden gjorda.

Någon som har koll på hårförlängningar? jobbigt att sätta i när man måste färga utväxten 2-3 mån. det har knappt gått 2 mån och jag har redan en utväxt som jag inte tycker om. Mamma gjorde ett bra jobb med blonderingen sist och hon kommer inte förens om 1 mån :( blir att sätta upp håret och gå med keps haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0